Wirtualny asystent głosowy - voice bot
Voice bot to narzędzie wykorzystujące technologie rozpoznawania mowy do interakcji z użytkownikami, najczęściej poprzez prowadzenie rozmów w naturalnym języku. Voice boty są rodzajem chatbotów, ale zamiast tekstowego interfejsu użytkownika, oferują interfejs głosowy, co umożliwia użytkownikom komunikację z botem za pomocą poleceń głosowych.
Voice Bot

Zastosowania Voice Bot

1

Automatyzacja Call Center

Voice boty są wdrażane w centrach obsługi klienta do automatycznego przyjmowania połączeń, identyfikacji potrzeb klientów, przekierowywania do odpowiednich działów lub oferowania automatycznych odpowiedzi na częste pytania.

2

E-commerce

Klienci mogą używać voice botów do przeglądania produktów, składania zamówień oraz śledzenia statusu dostaw za pomocą prostych poleceń głosowych. Voice boty mogą także odpowiadać na pytania dotyczące polityki zwrotów, sposobów płatności i dostępności produktów.

3

Systemy IVR

Używane działach obsługi klienta do kierowania rozmów telefonicznych do odpowiednich działów lub oferowania automatycznych usług (np. sprawdzanie daty badania).

4

Rozpoznawanie mowy

Konwersja mowy na tekst, co pozwala botowi zrozumieć, co użytkownik powiedział

5

Przetwarzanie języka naturalnego (NLP)

Analiza tekstu w celu zrozumienia intencji użytkownika i generowanie odpowiednich odpowiedzi

6

Synteza mowy

Przekształcanie tekstu na mowę, umożliwiając botowi odpowiadanie użytkownikom głosem

Korzyści z automatyzacji

Realne korzyści wynikające z wdrożenia Voice Bot, Ponad 70 i 90% wizyt i potwierdzeń jest realizowanych automatycznie. 

WIZYTY

%

POTWIERDZENIA

%
Voice Bot Debesis

Branże i obszary do zastosowania Voice Bot


Sprzedaż i e-commerce
Bankowość i finanse
Opieka zdrowotna
Ubezpieczenia
Turystyka
Transport i logistyka
Edukacja
Administracja i sektor publiczny

Pozwól nam zaprojektować twojego Voice Bot'a

Skup się na swojej firmie, my zaprojektujemy i wdrożymy Voice Bot'a w twojej firmie

  • zaprogramujemy dialog flow, który poprowadzi rozmowę

  • przygotujemy moduł pytań i odpowiedzi

  • wdrożymy technologię ASR i NLU 

  • przeprowadzimy integrację z innymi systemami

Voice Bot Debesis
Debesis Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno
  • ul. Młynarska 39/4B
  • NIP: 793 162 47 81
Telefon
  • biuro: 22 699 99 09
  • helpdesk: 22 699 99 00
Email
  • biuro@debesis.pl
  • helpdesk@debesis.pl

Twoja wiadomość